Ταυτότητα Περιοδικού

Με τον όρο «μαθητική περιοδικό» εννοούμε κάθε είδους εκδοτική προσπάθεια που επιχειρούν οι μαθητές και μαθήτριες. Η ύπαρξή της και μόνο σε ένα σχολείο είναι μία ευχάριστη και δημιουργική δραστηριότητα, η οποία κάνει πολύ πιο ενδιαφέρουσα τη σχολική καθημερινότητα για όλους. Οι μαθητές και οι μαθήτριες είναι σε μια ηλικία όπου βρίσκονται αντιμέτωποι με σημαντικές και καθοριστικές αποφάσεις για το μέλλον τους. Η αλληλεπίδραση των απόψεων μέσω του γραπτού λόγου-άρθρων έχει σαν αποτέλεσμα την ευαισθητοποίηση των νέων και στην μαζική αντιμετώπιση των κοινών προβλημάτων. Η ανταλλαγή απόψεων μέσα από γραπτά κείμενα-άρθρα συμβάλλει στον πλουραλιστικό προβληματισμό και στην εξεύρεση σωστών αποφάσεων σε θέματα επικαιρότητας, πολιτισμού,  υγείας, αθλητισμού, διασκέδασης, κοινωνικών σχέσεων αλλά και θέματα που έχουν να κάνουν με τις επιστήμες την τεχνολογία και το περιβάλλον.

Είναι το δημόσιο βήμα του σχολείου. Ως εκ τούτου αναδεικνύει τη σημασία της ελεύθερης έκφρασης των μαθητών/τριών και βοηθάει στην συνεργασία και στην ανάπτυξη ομαδικού πνεύματος μεταξύ τους. Τους κάνει πιο δραστήριους και παραγωγικούς εντός και εκτός του σχολείου, αφού δίνει τη δυνατότητα να εκφέρουν τις απόψεις τους που ενδιαφέρουν τους ίδιους στο ευρύτερο κοινωνικό περιβάλλον, χρησιμοποιώντας τον δικό τους αυθεντικό λόγο. Δίνει κίνητρο στα παιδιά να σκεφτούν, να ενημερωθούν, να σχηματίσουν τη γνώμη τους, να εμπλουτίσουν τον λόγο τους, να εργαστούν σε ομάδες. Είναι πεδίο έρευνας, μάθησης και απόκτησης εμπειριών.

 

Τα ΚΑΠΝΑ voice είναι μηνιαίο περιοδικό, κυκλοφορεί την πρώτη εβδομάδα κάθε μήνα και την επιμέλεια των άρθρων αναλαμβάνει συγκεκριμένη συγγραφική ομάδα του σχολείου. Τα άρθρα είναι ανοιχτά σε σχολιασμό από την σχολική κοινότητα.

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.