ΠΡΟΣΟΧΗ! Η Αίτηση-Δήλωση υποβάλλεται ηλεκτρονικά στο σχολείο μας, από την Τετάρτη 20 μέχρι και την Παρασκευή 29 Μαρτίου, από τον ίδιο τον ενδιαφερόμενο ή από νόμιμα εξουσιοδοτημένο εκπρόσωπό του, εκφράζει την αυθεντική βούληση του ενδιαφερόμενου και δεν τροποποιείται.
ΕΧΕΙ ΔΟΘΕΙ ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ 2 ΑΠΡΙΛΙΟΥ
Κατεβάστε την από εδώ: ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΑΙΤΗΣΗ-ΓΕΛ 2019
Ακολουθεί η σχετική εγκύκλιος:
ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΑΙΤΗΣΗ-ΔΗΛΩΣΗ ΓΕΛ 2019 με ΑΔΑ_signed

